ר"ע ב"ב לאחר גל המעצרים: "דורש הבהרות ברורות מפיקוד המרחב"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ר"ע ב"ב לאחר גל המעצרים: "דורש הבהרות ברורות מפיקוד המרחב"

    לאחר מספר מקרי אלימות מצד שוטרים כנגד ילדים ונערים בריכוזים חרדיים במהלך האכיפה כנגד הנחיות הבריאות, שוחח ח"כ יעקב אשר עם הפיקוד הבכיר המשטרה ודרש את התערבותם המהירה | 13 עצורים בב"ב | עו"ד בן גביר המייצג את הילד שהוכה אמר: "דורשים את השעיית השוטר עוד הערב"

    מעצר היום צילום: פלאש90
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר מספר מקרי אלימות היום (ראשון) מצד שוטרים כנגד ילדים ונערים בריכוזים חרדים במהלך האכיפה כנגד הפרות הנחיות בריאות, שוחח יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר עם הפיקוד הבכיר במשטרה ועם ניצב בדימוס אריק יקואל ראש צוות הייעוץ למגזר החרדי, ודרש את התערבותם המהירה לשינוי ההתנהלות מצד השוטרים בשטח.

    ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין אמר בתגובה לאלימות המשטרתית הערב בסמוך לבית הכנסת חסדא: "מצער מאוד שהמשטרה לא לומדת מטעויות העבר ומבצעת פעילות אכיפה ללא תיאום עם גורמי העירייה, תוך הפעלת אלימות קשה כנגד מתפללים, אני דורש הבהרות ברורות מפיקוד המרחב, ולעצור מיידית את האלימות הקשה הזו, תוך בירור מעמיק על התנהגות השוטרים במקום".

    עורך הדין של הילד שהותקף בביתר עילית, איתמר בן גביר אמר: "דמו של הציבור החרדי הינו הפקר.הסרטון מלמד על אובדן עשתונות של המשטרה. אנו דורשים השעיית השוטר עוד הערב. המשטרה משקרת כאשר היא טוענת שהילד החזיק אבן ומדובר בעלילה כמיטב המסורת של מקצת מהשוטרים בארץ שנתפסים פועלים באלימות אבל גם אם הילד עבר עבירה ולא היא".

    "לשוטר אסור להתנהג באלימות ולפעול כאחרון העבריינים. השוטר לא רק זרק על הילד דלי אלא גם חנק אותו ונתן לו אגרוף. השוטר צריך להיעצר עוד הלילה. מחר בבוקר תוגש תלונה במח"ש ואנו שוקלים תביעה אזרחית" אמר עו"ד בן גביר.

    במשטרה אומרים, כי בעקבות דיווח על התקהלות אסורה בבית כנסת ברחוב דסלר בבני ברק , הגיעו למקום כוחות משטרה לביצוע אכיפה.

    במקום הבחינו השוטרים במאות מתקהלים שנמצאו במקום. מעבר לעובדה כי התקנות אוסרות על שהייה בתוך בתי כנסת הרי שרובם שהו במקום ללא מסיכות וללא שמירת מרחק כנדרש תוך סיכון חייהם.

    לאחר שניתנו דוחות בגין התקהלות אסורה, החלו להתנגד והפרו את הסדר הציבורי. המשטרה עצרה 13 מתקהלים וחולקו דוחות בגין התקהלות בלתי חוקית.

    מהמשטרה נמסר: "המשטרה לא תאפשר הפרות כה בוטות של החוק והסדר הציבורי ותפעל בנחידות וללא משוא פנים כנגד מפירי חוק. אנו קוראים לציבור לגלות אחריות אישית וציבורית ולהרתם למאמץ הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה".

    אילוסטרציה

    פלאש90



    0 תגובות